Prezentacje



INTERNET POLAND CONFERENCE AND EXPO

marketing interaktywny

Internet Poland Conference and Expo to wydarzenie prezentujące firmy oraz tematykę z dziedziny marketingu interaktywnego. W listopadzie, w Warszawie, na ponad 5 tysiącach metrów kwadratowych zaprezentują się firmy. Między stoiskami powstanie sześć specjalnych stref prezentacyjnych, na których w ciągu dwóch dni odbędzie się około 120 prezentacji. Częścią Internet Poland będzie konferencja Forum IAB, na której zaprezentują się największe autorytety z dziedziny marketingu interaktywnego. Konferencja odbędzie się również na terenie MT Polska w specjalnie wydzielonej części hali. Wieczorem, pierwszego dnia konferencji na terenie MT Polska zostanie zorganizowana uroczysta Gala wręczenia nagród kolejnej edycji konkursu na najlepsze kampanie internetowe - Mixx-Awards 2011.



EcommerceStandard 2011

marketing interaktywny

To piąta edycja corocznej Konferencji Internet Standard poświęconej szybko rosnącemu rynkowi e-commerce. Będziemy starali się odpowiedzieć na pytania: Jak prowadzić skutecznie sprzedaż przez internet? Jak prowadzić działania marketingowe i lojalnościowe? Który agregat płatności wybrać i z jakim logistykiem podpisać umowę? Jak prowadzić sprzedaż na wiele rynków? I jak prowadzić zyskowny biznes oparty na ecommerce? Misją konferencji ecommerceStandard jest propagowanie wiedzy i najlepszych praktyk o szeroko pojętym handlu internetowym w Polsce i na świecie.



INTERNET BETA 2011

marketing interaktywny

Głównym zadaniem konferencji jest wymiana kontaktów, poglądów oraz integracja środowiska specjalistów z zakresu Internetu. Spotkanie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy interesują się Internetem i nowymi mediami oraz tych, którzy swoje kariery zawodowe związali z tym medium. W konferencji wezmą udział przedstawiciele największych polskich: agencji interaktywnych, startupów, portali i serwisów, sklepów internetowych a także: socjologowie, psycholodzy i politolodzy.



facebookNOW
warsztaty finansowe

marketing interaktywny

Czwarta edycja warsztatów Facebook NOW poświęconych wykorzystaniu serwisu Facebook w działaniach reklamowych poszczególnych branży. Tym razem spotkanie kierowane jest do reklamodawców z branży finansowej. Podczas warsztatów omówione zostaną możliwości, metody i konkretne przykłady realizacji efektywnych działań reklamowych branży finansowej w serwisie Facebook. Warsztaty kierowane są przede wszystkim do marketerów, mediaplanerów i pracowników agencji reklamowych.



INTERNET 2K11

marketing interaktywny

Misją Konferencji Internet 2k11 jest propagowanie wiedzy na temat najlepszych praktyk i strategii biznesu internetowego realizowanych w Polsce i na świecie. Ważnym elementem jest podsumowanie rynku, wyników spółek, badań internetu oraz pokazanie najnowszych trendów. Konferencja skierowana jest do grupy prezesów, dyrektorów zarządzających, menedżerów spółek oraz dyrektorów działów zajmujących się internetem. Podczas konferencji będzie mowa o:
- rynku internetowym w Polsce i najnowszych światowych A.D. 2011,
- badaniach rynku, analizie oglądalności, rankingu przychodów, strategiach firm i organizacji w różnych segmentach biznesu internetowego,
- wynikach spółek realizowanych w segmencie internetowym,
- modelach biznesowych w internecie, finansowaniu spółek, działalności venture capitals,
- strategiach liderów rynku, a szczególnie: dostawców treści, ecommerce, social media, reklamy internetowej i mobile,
- najnowszych trendach w biznesie internetowym w Polsce i na świecie,
- nowych kanałach przychodowych, nowych formach marketingu, serwisach i usługach,
- generowaniu zysków w internecie, strategiach zwiększania oglądalności czołowych graczy




mobileStandard 2011

marketing interaktywny

Wydarzenie poświęcone szybko rosnącemu rynkowi mobilnemu oraz jego wpływie na biznes online. Celem konferencji jest przedstawienie aktualnej sytuacji rynku mobilnego w Polsce, zapoznanie z najnowszymi trendami z Polski i ze świata, pokazanie liderów rynkowych, którzy z sukcesem wdrażają rozwiązania mobilne oraz próba odpowiedzi na pytania: - Jak działać w tak dynamicznym środowisku?
- Jak zwiększać czytelnictwo treści?
- W jaki sposób zwiększać sprzedaż na urządzeniach mobilnych i jak wykorzystywać mobilne systemy płatności?
- Jak prezentować treści na wielu urządzeniach i w wielu ekosystemach?
- Czy można prowadzić skuteczne działania marketingowe wykorzystując nowe możliwości takie jak geolokalizacja, check-in czy geo-fencing?
- Jak wprowadzić strategię mobilną do obszarów biznesowych, za które odpowiadamy w firmach i organizacjach?

Podczas konferencji premierę będzie miał pierwszy Raport Internet Standard - Mobile 2011.



IAB KONFERENCJE - KONFERENCJA FINANSOWA

marketing interaktywny

Celem konferencji jest pokazanie skuteczności internetu jako kanału komunikacji z potencjalnym klientami. W programie: - prezentacja panoramy serwisów branży finansowej w polskim internecie - prezentacja pełnej gamy narzędzi marketingu interaktywnego dla branży finansowej - case studies - skutecznego wykorzystania marketingu interaktywnego w osiąganiu celów sprzedażowych, optymalizacja budżetów reklamowych w branży finansowej - nowe idee i strategie dotarcia do określonych grup docelowych



MEDIA TRENDY 2011

marketing interaktywny

Konferencja Media Trendy to wydarzenie gromadzące raz w roku czołowych przedstawicieli mediów, świata reklamy oraz dyrektorów marketingu firm. Misją konferencji jest prezentacja nowych trendów o strategicznym znaczeniu dla mediów i reklamy. To okazja do dyskusji o tym, jak zmienia się reklama i media, oraz jak to wpływa na próby efektywnego dotarcia do klienta i sposoby monetaryzacji kontentu mediowego.



KONGRES ONLINE MARKETING 2011 MASTER CLASS

marketing interaktywny

Na jakie formy sprzedaży w Internecie postawić w 2011 roku? Najskuteczniejsze modele biznesowe w sieci – studia przypadków. Jak w praktyce promować swoją firmę w Internecie? E-mail marketing jako najtańsza i najbardziej skuteczna metoda dotarcia do klienta – jak wykorzystać jego pełen potencjał? Pozycjonowanie i AdWords – sprawdzone metody poprawy efektów kampanii i redukcji kosztów kosztów. Facebook i media społecznościowe jako narzędzie promocji i sprzedaży w Internecie.



TABLET W BIZNESIE. BIZNES NA TABLECIE.

marketing interaktywny

W programie konferencji m.in.: analiza rynku tabletów w Polsce i na świecie, nowe możliwości i narzędzia dla wydawców prasowych i książkowych oraz marketerów, proces przygotowania interaktywnej reklamy na tablety, korzyści dla czytelnika i wydawcy - wzbogacony kontent, korzyści dla reklamodawców płynące z interaktywnych reklam, badanie efektywności reklam na tabletach.



BEHAVE YOURSELF

marketing interaktywny

Podczas konferencji zaprezentowane zostaną możliwości, jakie daje reklamodawcom reklama internetowa dobrana zależnie od zainteresowań internautów. Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznania się z zasadami działania reklamy behawioralnej, najnowszymi produktami reklamowymi oraz technologiami umożliwiającymi serwowanie reklam w oparciu o zainteresowania internauty. Prelegenci omówią także aspekty prawne rozwiązań z zakresu IBA oraz zaprezentują kampanie przeprowadzone z wykorzystaniem tego typu reklamy.



adStandard 2011

marketing interaktywny

Czwarta edycja konferencji Internet Standard poświęconej reklamie internetowej oraz mobilnej, w czasie której prelegenci postarają się odpowiedziec na pytania... Czy Facebook, który wie o nas coraz więcej i ma swoje moduły praktycznie na każdej stronie będzie największym adserwerem przyszłości? Czy social i engegement ads zastąpią tradycyjne przekazy reklamowe? Czy będziemy targetować przekaz w czasie rzeczywistym? Czy udział SEM będzie wzrastał czy malał? Czy ponowny wzrost znaczenia reklamy display to trend czy przypadek? Czy mobile i geolokalizacja to "święty Graal" reklamy? Czy postępująca gamifikacja zmieni marketingowe komunikaty marek? Na konferencji zostanie także zaprezentowana kolejna edycja Raportu adStandard!



3rd INTERACTIVE MARKETING MEETING

marketing interaktywny

Temat Trzeciego Interactive Marketing Meeting odnosi się do zagadnienia łączenia wielokanałowej komunikacji bezpośredniej. Poruszane tematy będą odnosiły się zarówno do zarządzania bazami danych, e-mail marketingu, telemarketingu oraz komunikacji z konsumentami poprzez internet. Istotnym zagadnieniem podczas IMM będą kwestie prawne związane z wielokanałową komunikacją bezpośrednią. Organizatorami konferencji są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz "Media & Marketing Polska". Prelegentami na IMM będą przedstawiciele markerów oraz agencji interaktywnych, firmy bazodanowych i call centers.







Infografiki

Prezentacje

Konferencje

Infografiki, infografika, marketing interaktywny