Koszulki z nadrukiem jako skuteczna forma promocji

Wiele osób prowadzących własne przedsiębiorstwo staje przed nie lada wyzwaniem, jakim jest opracowanie skutecznej strategii promocji firmy. Powszechnie znaną prawdą jest, że reklama to jedna z najskuteczniejszych dźwigni handlu, zwiększająca zarówno świadomość istnienia samej marki, jak i ukierunkowująca konkretne wybory konsumenckie. W jaki sposób skutecznie promować markę swojej firmy? Jednym z szeroko eksploatowanych pomysłów jest umieszczanie nazwy firmy lub jej logo na wybranych produktach codziennego użytku. Następnie obdarowuje się nimi pracowników firmy lub korzystających z jej usług konsumentów. W ten sposób korzysta się z najróżniejszego rodzaju breloczków do kluczy, taśm, notesów, długopisów, pendrive’ów, koszulek, a także z wielu innych gadżetów. Dzięki umieszczeniu na ich powierzchni nazwy lub logo firmy, korzystanie z tych przedmiotów jest jednoczesnym eksponowaniem Twojego przedsiębiorstwa, zwiększaniem jego widoczności, a w rezultacie – reklamowaniem Twojej marki.

Różne rodzaje koszulek z nadrukiem

Dostępne na polskim rynku koszulki z własnym nadrukiem różnią się wieloma szczegółowymi parametrami. Jeśli planujesz zakup dużej ilości koszulek z nadrukiem jako formy prezentu pracowniczego, poniżej prezentujemy kilka porad, które pomogą Ci uniknąć pomyłki lub niechcianego zakupu. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na to, jaki typ nadruku planujesz umieścić na koszulce. Zdecydowana większość zamawiających wybiera możliwość umieszczenia logo lub nazwy własnej firmy. Niektórzy decydują się na odmienne rozwiązanie, na przykład projektując grafikę na specjalne okazje, takie jak impreza pracownicza, jubileusz istnienia firmy, otwarcie nowej filii, etc. Rzadziej wybierane rozwiązania to napisy sygnujące nie tyle samą markę firmy, ile jej pracowników. Na takich koszulkach umieszczone są napisy określające stanowisko pracy (niekiedy żartobliwie) lub miejsce w hierarchii: dyrektor, ojciec dyrektor, pracownik miesiąca, etc. Jeśli zamawiane przez Ciebie koszulki będą wykorzystywane podczas wyjazdu pracowniczego, turnusów, zawodów sportowych, warto sięgnąć po wykonane z materiałów syntetycznych, świetnie nadające się do wysiłku fizycznego. Jeśli organizujesz imprezy okolicznościowe, targi, ekspozycje lub wystawy, wówczas lepiej postawić na prezencję Twoich pracowników, zamawiając koszulki typu polo z eleganckim kołnierzykiem.

Jaką wybrać formę nadruku

Wybór nadruku umieszczonego na koszulce nie jest sprawą całkowicie łatwą lub dowolną. Należy zaplanować zarówno typ umieszczanego nadruku (napis, logo, motto firmy lub inny), jego usytuowanie na koszulce (front bluzki, tył, rękaw), jak i wielkość. Należy także określić, czy wolimy nadruk czarno-biały, czy kolorowy. Typ nadruku będzie się także różnił w zależności od materiału koszulki. W przypadku koszulek polo najczęściej stosowaną metodą jest drukowanie subli-flock, gwarantującą wysoką jakość wykonania grafiki oraz jej trwałość. Na bawełnianych koszulkach typu T-shirt stosuje się maszynowe formy nadruku, polegające na nakładaniu farby sitodrukowej. Metoda ta jest również trwała, a jej zaletą jest możliwość pokrycia dużej ilości ubrań o różnym kształcie (również czapek, bluz, spodni, kurtek, szalików).

W koszulki z nadrukiem możesz zaopatrzyć się z łatwością bez wychodzenia z domu. Wśród dostępnych na polskim rynku producentów polecamy zapoznać się z ofertą firmy HFM studio, dostępną na stronie hfmstudio.pl. Firma specjalizuje się w wykonywaniu materiałów promocyjnych z nadrukiem, w tym także gotowych pakietów zawierających zestawy koszulek, bandanek i bidonów oraz innych przedmiotów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here