Oprogramowanie dla contact center

0
29

Prowadząc firmę, nie zawsze odpowiadamy bezpośrednio na pytanie klienta gdy jesteśmy na przykład jej właścicielem. Podobnie ma się sytuacja kiedy chcemy umówić się na wizytę do lekarza nie dzwonimy po prostu do niego by umówić się na spotkanie. Zazwyczaj jest to rejestracja lub rozwiązania contact center.

Oprogramowanie contact center Conpeek zawiera w sobie wszystkie potrzebne funkcjonalności i zapewnia odpowiedź na zadane pytanie przez klienta w jak najszybszym czasie. System contact center przeznaczony jest zarówno dla małych, średnich jak i dużych organizacji takich jak szpital, operator usług telekomunikacyjnych itp.

Klienci są wymagający, nie chcą tracić nie potrzebnie czasu i z reguły odpowiedzi oczekują jak najszybciej. Poprzez oprogramowanie zapewniany kanał komunikacji to: czat, SMS, e-mail. By rozmowy z klientami przebiegały w prawidłowy sposób oraz ich satysfakcja była na wysokim poziomie, system pozwala na podgląd wskaźnika skuteczności. Dostępne są również dane historyczne.
Oprogramowanie umożliwia konsumentom na własną rękę uzyskać wszelkie dane im potrzebne. Nic tak nie satysfakcjonuje jak samodzielnie rozwiązany problemu. Oczywiście klient nie pozostanie bez pomocy konsultanta, który zawsze mu ją udzieli na każdym etapie.

Nawiązując do powyższego nabywcy towaru czy usług w momencie gdy wystąpi niedogodność, zgłaszają problem u źródła swojego zakupu bądź usługodawcy. Tracenie czasu by przebić się przez kolejne działy lub przełączenie od jednego konsultanta do drugiego nawet najspokojniejszą osobę wyprowadzi z równowagi.

System contact center pozwala na skierowanie bezpośredni do osoby zajmującej się zgłoszeniem lub do odpowiedniej grupy bądź opiekuna klienta. Przy użyciu multimedialnej konsultacji istnieje sposobność na lepsze zobrazowanie problemu i szybsze jego rozwiązanie.

Firma oprócz pracowników stacjonarnych czyli będących w biurze posiada dodatkowo pracowników mobilnych. Będąc u klienta pracownik powinien być w posiadaniu odpowiednich narzędzi do pracy. Podczas rozmowy z call center udostępnienie informacji o kliencie i produktach jakie posiada ułatwi rozmowę i ewentualne negocjacje, które mogą się zdarzyć podczas rozmowy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here