Jak dobrze zorganizować event

Posiadasz restaurację, hotel lub klub i chcesz rozwinąć działalność? Twoja firma ma do zaplanowania ważne wydarzenie, konferencję lub galę nagród, ale nie wiesz kompletnie, jak się za to zabrać? A może po prostu chcesz kształcić swoich pracowników, odpowiedzialnych za organizację i promocję Twojej firmy? Niezależnie od tego, co cię do tego skłoniło, czerp wiedzę tylko z najlepszych źródeł!

Więcej niż zwykłe szkolenie

Niezależnie od tego, czy w Twojej firmie posiadasz osoby odpowiedzialne za promocję i organizację eventów, czy dopiero planujesz takie osoby zatrudniać, bardzo ważne jest dbanie o ich odpowiednie wykształcenie. Organizacja eventu, czy jest to po prostu wydarzenie integracyjne dla pracowników, czy gala z podsumowaniem działalności firmy, wymaga odpowiedniego przygotowania, jak również zadbania o bezpieczeństwo i komfort wszystkich uczestników. Planowanie zaczyna się już w momencie pojawienia się pierwszego pomysłu. Zanim jednak pomysł nabierze pełnych, realnych kształtów, niezbędne jest przeanalizowanie budżetu i zaplanowanie wydatków. Nie każdą firmę stać na wystawne przyjęcia, dlatego czasem konieczne jest zmniejszenie rozmiaru lub rozmachu wydarzenia albo znalezienie sponsorów i partnerów wydarzeń. Ostatnia opcja jest idealna przy wydarzeniach, na których będzie obecna prasa i zaproszeni goście, dlatego zawsze warto ją wpisać w projekt eventu. Stworzenie kosztorysu i scenariusza imprezy nie jest łatwym zadaniem, wymaga sporej wyobraźni i doświadczenia w przeliczaniu kosztów. Kurs z tworzenia dokumentów eventowych jest jednym z najważniejszych do zaliczenia, to rzeczy, które rzutują na wykonanie całego przedsięwzięcia. Brzmi jak skomplikowany proces? Owszem, dlatego tak ważne jest odpowiednie wykwalifikowanie pracowników, które nim się zajmują.

Jest już plan, ale co dalej?

A kiedy masz już gotowy scenariusz planowanego eventu, wybrane miejsce, w którym się odbędzie, czas na dobranie gości i odpowiednią promocję wydarzenia, błędem jest zakładanie, że może się tym zajmować ktokolwiek. Skuteczna promocja jest skomplikowanym procesem. Nie jest łatwo dobrać odpowiednie narzędzia promocji dla danej okoliczności, dobrze określić grupę docelową i przygotować materiały promocyjne na tyle ciekawe, żeby zainteresować ich ofertą i żeby skorzystali z okazji. Największe wyzwanie stawiane jest przed wydarzeniami organizowanymi przez restauracje, kluby i hotele, zwłaszcza w większych miastach, gdzie konkurencja jest bardzo duża. Profesjonalna organizacja eventów wymaga doświadczenia, wyczucia i znajomości pewnych zagadnień, które nie są dostępne za darmo, w internecie. Chcesz serwować oferty na najwyższym poziomie i zadowolić swoich klientów? Czas wysłać pracowników na odpowiednie szkolenia pod okiem specjalistów i najlepszych trenerów, a potem na kursy uzupełniające, bo rynek wciąż się zmienia i rozwija. Inwestując w wiedzę swoich pracowników, inwestujesz w całą firmę. Nie daj się jednak oszukać, nie korzystaj z wiedzy pseudo znawców, wybieraj tylko pewne szkolenia, najlepszych firm, które po ich zakończeniu rozdają certyfikat opatrzony oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here