Małe firmy, które chcą zwiększyć liczbę odwiedzin lub wygenerować więcej leadów, powinny rozważyć włączenie lokalnych cytowań SEO do swoich planów marketingowych. Lokalne pozycjonowanie SEO to wzmianka o nazwie, adresie, współrzędnych geograficznych i numerze telefonu lokalnego biznesu w Internecie. Może to być wspomniane w narzędziu, takim jak „Google My Business” lub w katalogu internetowym.
Dlaczego warto używać lokalnych cytowań SEO?
Lokalne SEO cytaty są piątym najważniejszym czynnikiem rankingowym dla lokalnego SEO. W 2004 roku, Google zaczęło oddzielać „lokalne SEO” od „SEO na poziomie kraju” z odrębną „zakładką lokalnych wyników wyszukiwania”. Z biegiem lat ewoluowała ona i obecnie zajmuje czołowe miejsce na stronach z wynikami wyszukiwania. Jeśli jesteś małą firmą, to właśnie tam powinieneś dążyć, a cytaty SEO pomogą Ci się tam dostać.
Na wypadek, gdybyś nadal trzymał kciuki ze sceptycyzmem rozważając lokalne SEO, oto kilka kluczowych korzyści płynących z używania lokalnych cytatów SEO, aby pobudzić swój biznes.
Zdobądź więcej lokalnych klientów
Według ostatnich statystyk, aż 97% osób korzystających z Google, używa go, aby znaleźć więcej szczegółów na temat lokalnego biznesu. To bardzo wielu lokalnych potencjalnych klientów, którzy próbują znaleźć lokalną firmę lub usługę, taką jak Twoja. Każdy z nich może stać się potencjalnym klientem, sprzedającym lub powtarzającym się.
Lokalne cytaty SEO, takie jak nazwa firmy, adres i numer telefonu (NAP), informują wyszukiwarki Google o lokalizacji geograficznej, w której znajduje się Twoja firma. Następnym razem, gdy lokalny klient uruchamia wyszukiwanie, próbując znaleźć usługę lub firmę, która ściśle odpowiada Twojej, Google wykrywa ją i prezentuje w oknie lokalnych wyników wyszukiwania. Właśnie dokonałeś sprzedaży. Oto bardziej interesująca statystyka. Jak podaje https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ – 46% wszystkich wyszukiwań Google w 2020 roku było związanych z lokalnymi firmami i usługami. To prawie jedno na każde dwa wyszukiwania. Nadal jesteś sceptyczny?
Uzyskaj dostęp do klientów dzięki ‚Buyer Intent’
‚Buyer Intent’ można zdefiniować jako prawdopodobieństwo, że potencjalny klient dokona zakupu lub zasubskrybuje usługę. Pomyśl o tym, jak o różnicy między osobą odwiedzającą witrynę, a osobą, która wchodzi do sklepu z zamiarem kupienia czegoś. Duże korporacje często wydają miliony funtów na gromadzenie danych dotyczących „intencji kupującego”, dzięki czemu mogą repozycjonować swoje usługi i oferty zgodnie z tym, co najprawdopodobniej doprowadzi do sprzedaży, przypomina https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ . Z lokalnymi cytatami SEO, otrzymujesz dostęp do klientów z intencją kupującego, podaną na tacy. 88% klientów korzystających z wyszukiwania lokalnego odwiedzi lub zadzwoni do danej firmy w ciągu najbliższych 24 godzin. Są to szanse, za które większość firm chętnie zapłaciłaby, aby je uzyskać.
To pomaga budować zaufanie
Oto hipotetyczny scenariusz. Szukasz restauracji online i przypadkiem trafiasz na nowo otwartą z wymyślnym, atrakcyjnym brandingiem. Prawie kusi Cię, aby wejść do środka, ale decydujesz się najpierw zarezerwować stolik. Jednak, ku Twojemu zaskoczeniu, numer telefonu do restauracji, który jest wymieniony w Google jest nieprawidłowy, lub się zmienił.
Jak duże jest prawdopodobieństwo, że zaufasz temu miejscu i nadal je odwiedzisz? Szanse są takie, że nie. Twoi klienci również nie będą, jeśli Twoje cytaty są nieaktualne lub po prostu nie istnieją. Lokalne SEO pomaga firmie budować zaufanie i autorytet w oczach potencjalnych klientów. Niewiele osób chciałoby mieć do czynienia z firmą, która nie ma dostępu do sieci lub wydaje się być najmniej zainteresowana weryfikacją swoich referencji w Internecie.
To nie wszystko. Jest to również wskazówka dla Google, że Twoja firma istnieje, funkcjonuje i jest legalna. Kiedy te same cytaty pojawiają się wielokrotnie na wielu renomowanych stronach internetowych, którym Google ufa, traktuje to jako czynnik zaufania lub sygnał. To powinno pomóc zwiększyć rankingi Twojej firmy w lokalnych zapytaniach wyszukiwania.